Marketing ne Rrjete Sociale

Social Media Marketing

Social Media Marketing i referohet procesit te perfitimit te trafikut ne website ose vemendjes ngaj markes apo produkteve nga rrjetet sociale.

Programet apo strategjithe e marketingut ne mediat sociale zakonisht perqendrohen ne krijimin e nje permbajtje kreative qe terheq vemendjen e perdoruesve dhe i inkurajon ato te lexojne, ta ndajne me miqte ne rrjetet e tyre. Nje mesazh biznesi i shperndare nga nje perdorues tek nje tjeter ka nje peshe te madhe tek nje klient potencial pasi vjen nga nje burim i besueshem, nga nje pale e trete, nga miku, shoku, dhe jo direkt nga kompania. Keshtu qe kjo forme marketingu e tipit "fjala e gojes" rezulton ne nje media te fituar sesa ne nje media te paguar.

Mediat sociale jane tashme lehtesisht te aksesueshme nga cdokush qe lidhet ne internet. Komunikimi gjithnje e ne rritje i kompanive ne rrjete sociale shpesh con ne nje mirnjohje te markes che permiresim te sherbimit te klientit. Gjithashtu media sociale sherbejne si menyra per te implementuar fushata marketingu relativisht me kosto te ulta.

Hausbrandt Suzuki Aurela Gace AIBA   Eco MarketUSLUGA Hygeia